Duplicita rodného čísla
Duplicita rodného čísla
03.03.2020
Vážení klienti,
v uplynulých dnech k nám do organizace doputovalo mnoho dotazů ohledně problémů s přihlašováním dětí na naši činnost, a to z důvodu tzv. duplicity rodného čísla.
Na tento problém jsme upozorňovali již na začátku školního roku v tomto článku:
https://www.sportcentrumddm.cz/hlavni-udalosti/2-jak-vyplnit-prihlasku-do-krouzku
Nejčasějším důvodem je skutečnost, že první přihlášení v klientském centru, které jste u nás provedli (zpravidla do zájmového útvaru), bylo provedeno z jiného klientského účtu (manžel/ka, druh/-žka, v nejhorším případě nezletilý účastník) a k tomuto klientskému účtu (a tím pádem e-mailu) je rodné číslo vázané a není jej možné použít u jiného účtu.
Je to primární ochrana osobního údaje. Firma, která vyvinula software správy přihlášek "Domeček", pracuje na tom, aby bylo možné mít vázané rodné číslo na více klientských účtů, ale má to závažné právní konsekvence, proto to stále není možné.
Pokud byste problém s přihlášením i přesto nevyřešili, pak se na nás bez problémů obraťte.
V případě, že jste ztratili k danému klientskému účtu přístupové heslo, je možné v klientském prostředí požádat o reset hesla, které bude k danému e-mailu nově přiřazeno a na tento e-mail zasláno.
Děkujeme za pochopení.
Zpět
v uplynulých dnech k nám do organizace doputovalo mnoho dotazů ohledně problémů s přihlašováním dětí na naši činnost, a to z důvodu tzv. duplicity rodného čísla.
Na tento problém jsme upozorňovali již na začátku školního roku v tomto článku:
https://www.sportcentrumddm.cz/hlavni-udalosti/2-jak-vyplnit-prihlasku-do-krouzku
Nejčasějším důvodem je skutečnost, že první přihlášení v klientském centru, které jste u nás provedli (zpravidla do zájmového útvaru), bylo provedeno z jiného klientského účtu (manžel/ka, druh/-žka, v nejhorším případě nezletilý účastník) a k tomuto klientskému účtu (a tím pádem e-mailu) je rodné číslo vázané a není jej možné použít u jiného účtu.
Je to primární ochrana osobního údaje. Firma, která vyvinula software správy přihlášek "Domeček", pracuje na tom, aby bylo možné mít vázané rodné číslo na více klientských účtů, ale má to závažné právní konsekvence, proto to stále není možné.
Pokud byste problém s přihlášením i přesto nevyřešili, pak se na nás bez problémů obraťte.
V případě, že jste ztratili k danému klientskému účtu přístupové heslo, je možné v klientském prostředí požádat o reset hesla, které bude k danému e-mailu nově přiřazeno a na tento e-mail zasláno.
Děkujeme za pochopení.